-Nurbanu- yorumlardaki gibi Mustafa güzel bir isim olduğunu düşünüyorum ama siz zaten ismi kötü dememişsiniz. Benim eşim de kaynanamın ismini koymak istiyordu yine güzel bir isim ama ben istemedim güzel diye a tamam demek gelmiyor insanın içinden. Ben eşime sadece her konusu açıldığında ben istemiyorum, sen bilirsin dedim. Sonuçta nüfusa gidip o çıkaracaktı kimliği, benimle inatlaşsın istemedim. Ama istemediğimi de hep belirttim. Hatta çok istiyorsan kulağına okuyalım nüfusa yazdırmayalım dedim rızamın olmadığını belirttim hep. Sonuçta kulağına da nüfusuna da bizim seçtiğimiz isim konuldu sadece. Kavga etmenin alemi yok bence. Eşiniz size değer veriyorsa zaten sizin istemediğiniz bir ismi koymaz çocuğunuza ama siz inatlaşıp işi kavga boyutuna getirirseniz o da sizinle inatlaşır.