-Nurbanu- ben en başından iki tarafın da aile büyüklerinin isminin konmasını sevmediğimi söylemiştim eşim de ısrarcı olmadı bu konuda. Kayınpederimin ismi çok eski bir isim günümüzde 50 yaş altında artık duymanın imkanı yok gibi bir şey o nedenle asla koymam 😂 Eşlerin bu konudaki ısrarına bir anlam veremiyorum bir tarafın aile büyüğünün ismini koymak bana çok haksızlık olarak geliyor . Eşim ısrar etse kavga eder yine koymazdım biraz dediğim dedik biriyim o konuda ama sizin ilişkinizin iç yüzünü bilemem. Sadece şınu söyleyebilirim Mustafa güzel bir isim , yanına daha modern bir isimle kombinlenince kulağa garip gelmez. Mesela Mustafa Kayra, Mustafa Efe gibi.