marbling10 Merve1511_ o zaman ben de başlasam abartmış olmam sanırım ya🤭🤭 bütün eşyaları tam zaten hani belki bir iki eksik kalmıştır da onu bir şeyleri ayarlayıp düzenleyince anlarım sanırım.
incimercan ayse12211 offf ya ben de 5 haftadır hareketim azaldı, hava soğuyunca dışarı çıkmaya da üşeniyorum. Yürüyüş lazım ama 😢
ayse12211 incimercan ben hiç yürüyüş yapmadım. Ama dışarda hamile olupta yürüyüş yapanları gördükçe kendime kızıyorum. Ama bende artık başlayacam yoksa doğumum çok zor olur
ayse12211 Merve1511_ Ben de başından beridir çok yeme isteği var 😂 ama tatlı yiyemiyorum ben tuzlu şeyleri çok seviyorum.
Sevinc-Berke Merve1511_ 29+3 günlük olacaz 12den sonra insAllah 🍼🎀 Ağrılarım var canm kitleniyorum yürüyemiyorum kasık,bel çatı 😔
Deletedmom_33 Merve1511_ 20+3′üz bizde. Cuma detaylımız var onu bekliyoruz. Genelde kahvaltı,yemek, çamaşır,etrafı toplama işlerimi halledip uzanıyorum.
annesi_ Merve1511_ 30+4 oldum aşırı kasılma gerilme bebekte toplanma oluyo başka sıkıntım yok çok şükür ama buda yetiyo valla hiç bişi yiyemiyorum su içsem şişiyorum bide Burun tıkanıklığı var geçinip gidiyoruz işte sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻