Edizefeninannesi bence düşünün.. hadi gidip bi muayene olup çıksak hastanenin fiziki şartları çok farketmez de , doğum bu.. İnsan rahat etmek istiyor.. Çeşitli kurumlara da %20 indirim uyguluyorlar acıbademde. Misal anadolu üni çalışanıysanız indiriminiz oluyor. Acıbademin sayfasından kurumunuz indirimli kurumlardan mı kontrol edebilirsiniz.