Edizefeninannesi canım muayene ücreti 135 tl. Ayda 1 çağırıyor doktor. Ben sana sırasıyla anlatayım,
Tahlillerden ortalama 25-30 tl arası bir ücret tahsil ediliyor.
Rubella toksoplasma vs gibi bir yığın test istenecek senden hamileliğin başlarında o 200 küsurdu.
İkili tarama testi de 150 veya 200 tl gibi birşey olması lazım.
Şeker yükleme testi 55 tl.
Bir de Detaylı ultrason var ama o perinatolog olmadığı için acıbademde çekilmiyor, mine hoca ya tıpta çektir yanda turgay şenere gidebilirsin dedi. Ogü tıpta 210 tl, Turgay Şenerin özel muayenesinde 400 tl.
Başka da yüksek miktarda ödeme olan test olmayacak hamileliğin süresince.
Doğum ise sezeryan ve normal doğum aynı epiduralsiz 5500 tl. Epidural de 500 tl imiş, ozaman 6000 tl oluyor.
Bu arada bu üstteki testleri ücretsiz olarak devlette de yaptırabilirsin. Mine hanım illa burada yaptır diyen biri değil.