Pinarolmez sedefyarsii1 Unarım sakin bir bebek olur ilk çocuğum aşırı sakin doğduğundan beri, hiç uykusuzluk yada sancı çekmedik inşallah bunda da olmaz
beyzanur_kbn Pinarolmez 38+4′üm bende beklemedeyiz yürüyorum evde pasif olmayıp islerimi yapmaya çalışıyorum ama benim surekli catimda agri var ve kasiklarim hep hassas gece sagdan sola cok zor dönüyorum acaba sizlerdede ayni durum varmi yoksa bendemi oldu sadece enfeksiyon varda ondan mu kaynaklanıyor acaba diye düşünüyorum
ebru23 Pinarolmez bende 39um yuruyorum sasece kasik bacak arasi agrisi yapiyo arada karin sertlesmesi okadar :( ikinci dogum sabirsizim valla
Iby Regl ağrısı gibi ağrı doğum ağrısı mi? İlk doğumum hiç anlayamıyorum ama 3-4 saattir regl agrisi gibi agri giriyor biraz suruyor sonra geciyor
hasret_altinsoy Iby canım o ağrıdan bendede olmaya başladı keskin kasıklarımda regli ağrısı bugün araştırdım korkmuştum baya normal mi sencede 38 haftadayım ınun dışında hamile gibi bile hissetmiyorum hiç kasılma sancı yok 🤷♀️
Iby hasret_altinsoy bende hic bilmiyorum gecer belki diye doktoru da aramadim artmiyor ama azalmiyorda ama kasiklarima agri giriyor
Pinarolmez Kızlar selaamm, ben doğum yaptım 🤭🥰 kontrol için gelmiştik ama açılmam başlamış ve tam 5 cm idi, hemen doğuma alındım ve çıktım gibi🤷🏼♀️ Rabbim hepinizi bir avazda kurtarsın inşallah ❤️❤️