Symchn bebisimbenmmm aslında çok öncelerde gebe kalmadan kuaförde böyle bir konu dönmüştü o da sakıncalı olmadığını söylemişti. Şimdi vücuda tek gideceğim özel bölge hariç bebeği riske atamam haklısınız
MehmetZehraKarakurt Symchn ben 33 haftalık hamileyim erken Doğum riskim var ve kendim yaptım ani birşey de temiz olmak adına ağda en mantıklısı bence
mucizem61 canım benimde riskim var doktorumada sordum kesinlikle yaptırma dedi jilet kullanıyorum bence riske atma benimde bebeğim çok assada tabi sen bilirsin genede
Yarenimm Symchn bence riske atma arkadaşta agdaya gitti ertesi gun kasılması oldu serumla durdurdular cnm
Esen Benimse düşük riskim vardı doktorum yaptırma dedi aylardır jilet kullanıyorum geçen hafta ilk kez alt bacağıma yaptırdım bitek oda aklım çıktı yinede