Tosbagam inanmıyorum🙈 benim kızım gibi o da öyleydi. HEr gören Doğum yakın sanardı ama kızım assagıda tutunmuş meğer 😄🙈 7 aylıkken bi serum iğne yedim de durdu erken doğmadı bu kez de bir hafta geç geldi dünyaya. Hatta doktorum şakayla karışık erken gelmek istedi siz kabul etmeyince naz yapıyor demişti bunda süreç nasıl olacak hiç bilmiyorum