Nurunalanur Naghnn Naghnn bel ağrılarım oluyor canım ara ara, bulantı ve kusmam da yemeklerden sonra oluyor inşallah hee şeyin hayırlısı olsun buradan haberleşelim canım
Nurunalanur Naghnn bugün hafif akıntıyla beraber pembe akıntım oldu normalde sarı akıntım oluyordu hep
Naghnn Nurunalanur Az lekelenme şeklindemydi canım… bir kaç gün önce peçeteme hafif açık renkte pembemsi akntım oldu birdaha gelmedi devam etseydi doktora gidicektm onun dışnda sarımsı akntılarm oluyor arada
Zeynepgl Nurunalanur Hayırlısı olsun canım benim 🙏🏻 hayır öğrendiğim günden bu yana hiç akıntım olmadı beyaz da pembe de 🥰
Naghnn Zeynepgl Kesinlikle😂 zor geçse zor deriz kolay geçse niye bir ağrım yok deriz ah biz insanoğlu 😂Rabbim hepimize de hayrlı sağlıklı evlat nasp eylesin sağlıkla kucağımıza almayı nasp etsşn🤲🏻💕
Zeynepgl Naghnn Aynen öyle 😂😂😂 Amin inşallah canım benim sağlıkla kucağımıza alacağımız günler gelsin inşallah 🙏🏻🥰🥰
eylulmucizesi27 5+2 de gitmiştik doktora kese göründü yarında 7 haftalık olucaz randevum var inşallah bebeğimi görüp kalp atışını duyabilirim 🙈🐣