Naghnn Bugün itibariyle 6+2 yizzz😁 daha yeni olduğu için mi bilmiyorum çok güzel gidiyor maşallah hafif halsizlik hemen yorulma oluyor ilk haftalarda karın ağrım çok vardı bebek yerleştiği için oda olmuyor artık kusma vs. Şeylerde başlamadı daha normal mi ? Ablam iki doğum yaptı onda da belirti hep azdı ,Bu arada 5+5 de gittik en son keseyi ve bebeği nette olmasa gördük C şeklini almıştı bile iki gün önden gidiyordu ultrason a göre 6+1 di . 8+0 dayanabilirsem 😅 kalp atışını ve bebeği daha net görmeye gidicez 😍😍🙏🏻🙏🏻