Duygu3725 çam sakurann arka taraflarında otruyrum 35 haftalığım 1 ke randevu düşüremedm ben özele gidiyorum özelde doğum yapıcam çam sakurayla konuştuk eşleri almıyorlar bebegi 10 dk gösteriyorlar okdar daha çıkana kdar eşini göremiyorsun yanna gelemiyor taburcu olana kdar hastane kendisi söledi şansına gelirse odada tek yatarsn yoksa çift kişilik mahallemde komşnn gelini sezryan yaptı çam sakurada 7 eylülde kızı delmişler resmen belden uyuşmadıkça habire ipne vurmuşlar 8 tane en son 9. İğnede kız uyuşmaya başlamamış doğumdan snra kadın belini zor doğrulttu 9 iğne nedemek sonçta bakım yönnden güzel demişti o kızı da 4 gün yatırmışlar hastanede eşi doğunca 10 dk bebegi görmş okdar taburcu olana ksr daha almamşlar yanna bile telefnda anca görntülü konuşmşlar öyle geçmiş 2 ay önce kayınvalidem ameliyat oldu orda yalvar yakar 5 dk bile kayınpderimi karısnn yanna almadlar odaya 2 haft yatmıştı hastande