Merhaba İstanbul Anadolu yakasında oturuyorum. Ama doğumum annemde olucak sanırım hamileliğim boyunca Çam sahura devlet hastanesinden randevu almaya çalıştım hep dolu 28+6 haftalık hamileyim. Daha önce muayene olmadığım için doğuma almıyorlar dediler bu doğrumu acaba bilgisi olan varmı. Koronadan dolayı hiç bir devlet hastanesinde yer bulamıyorum sanırım hep dolu böyle bir engelle karşılaşan varmı almazlarmı doğuma