Canım anlattıkların aynısı bende de vardı , ama eşime öyle tamam onda da beyaz beyaz ddgn gibi peynir kesiği gbi kaliyodu ama ne rengi yeşile döndü nede sivilceler gibi kabariklar oldu çok yaniyo ilişkide kaşıntı çok oluyo gittik doktora sorduk doktorumuza idrarımda iltihap olduğu icin antibiyotik vermisdi 20 gün kullandım yine geçmedi , bu ara daha cokdu cuma günü doktora gittik iki tane fitil verdi üç gün ara ile ikisinde uygulamami söyledi aynı fitilin markasını mantar kremi verdi bekarken de kullandım iyi gelmisdi o kremi , smdi de verdi onu daha iki kere sürdüm bide fitili kullandım birini çok şükür şuan bile snaki gecdi gibi kremi de günde üç defa kullanmamı söyledi , inslaah tez zamanda geçer valla çok kötü