Skl78 Totalde neredeyse uçak + araba 12 saate süren yolculuk yaptım 15. Haftamda doktorum varis çorabı verdi onu giyip geldim çok şükür bir sorun yaşamadım.
Minoo01 Ayaz_Kuzum birşy olmaz canım. Ben 12 haftalıkken 4 saat uçtum. 27 haftalıkken yine uçtum bişey olmadı şükür.
SncrMerve Ayaz_Kuzum ben ilk gebeliğimde 32. Haftada yapmıştım 1 buçuk saatlik uçak yolculuğu sorun yaşamadım .
Madamrlif Ayaz_Kuzum merhaba uçağa binmek hamilelikte hiçbir sorun yaratmaz, ben çok kez yolculuk yaptım hiçbir korkulacak şey olmadı,27.haftamda uçağa pcr testim olmadığı için alınmadım ve 13 saat otobüs çekmek zorunda kaldım stres yapmanıza gerek yok
hakikitosunpasaa Ayaz_Kuzum Araba , otobüs , uçak .. Hamileliğimde hepsini tecrübe ettim hiçbir şey olmuyor