Mrb arkadaşlar
7+6 haftalık hamileyim. Yakında 1 saatlik uçak yolculuğu yapcam ve biraz endişeliyim. Aranızda uçak yolculuğu yapıpta sorunsuz atlatan var mı? Riskli olur mu?
Doktora sorunca uçağa binebilirsin demişti. Ama yine de korkuyorum işte 😥 bu arada ilk gebeliğim🥰
Şimdiden cevap için teşekkürler💕
Norveçten selamlar🙋🏻♀️