Senademir04 ayy canım o kadar iyi anlıyorum ki seni bende 17 Eylül de transfer olmuştum ve bekleme sürecinde gerçekten oldu mu olmadı mı diye çok stres yaptım. Bana hep stres yapma, süreci olumsuz etkiliyorsun dediler ama ben sana diyemeyeceğim çünkü biliyorum insanın elinde değil. Şuan çok şükür sonucum pozitif ama daha önce 2 düşük yaptığım İçin hep tetikteyim, en ufak farklı ağrıyı kötü yorumluyorum. Herkes ne kadar karamsarsın diyor ama yaşadıklarımı yaşamadan bilemezler ki. Ama şu da bir gerçek ki ne zaman kafamı başka şeye yorsam ağrılarım sancılarımın geçtiğini hissediyorum 😀 mesela bugün sabahtan beri değişik bir sancım vardı, bir kaç saattir annemle dedikodu yapıyoruz 🙈 bi baktım sancı yok olmuş. Yani biliyorum yapması zor ama kendini başka şeylere ver. Rabbim hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🥰