Dün gece saat 12 gibi sancılarım hafif hafif gelmeye başladı ama ben hala yalancı sanıyorum 😂 Saat 3 e kadar çektim sonradan baktım kan, sanırım nişan ama benim öyle bir iki damla değil fazlaydı korktum suyum yok hala 5 e kadar evde durdum sonra hastaneye gitme vakti geldi dedim . Gittim belli aralıklarla sancılarım sıklaşmaya devam etti açıklık 1,5 Cm dedi sancılar çekmeye devam ettim ama sürekli yürüdüm 8:30 da tekrar geldi açıklık 4 cm dedi ve suni sancı verdi açılmam hızlı olsun diye 10 buçukta tekrar geldi baktı tam açılma olmuştu doğuma aldılar 4 ıkınma ile oğlum doğduuuu 🥰🥰 ondan sonra ki rahatlığı anlatmama gerek bile yok ama genel anestezi ile dikişlerimi attılar kanamam olmuş çok şükür şimdi ikimizde iyiyiz. Sürekli dua edin Meryem ana otunu kullanın Meryem suresi dinleyin 🌸🥰🧡