https://imgyukle.com/i/kovOHv
İyi günler kızlar 3aylık evliyim hep düzensiz adet görüyorumdur.. Adetim ilk 7gün geçikti hiç takmadım çünki hep geçikiyordur ama sabahlar aşırı midem bulanıyordu okulda da çok halsizdim 9gün oldu bu sabah başım döndü uykulu uykulu okula gittim sanki düşüyordum gibi annemlere gidicektim eczaneden test aldım yarım saat önce eve geldik testi yaptım çok çok silik çizgi var ilk olduğu içinde pek bilgim yok böyle silik çizgide hamilelik ola bilirmi yardımcı olursanız sevinirim..Şimdiden teşekkür ederim