sdme2- Sumeyyebilgi işte bunu anlatamıyorum kimseye bak çok şükür korona olup bebeğine bi şey olmayan bir sürü anne var burda ama haberler direk bunu öldürüyo öksüz kalıyo diye yansıtınca ailem akrabalarım baskı yapıyo
2e1m Kızlar üçüncü günüm çok şükür öksürük bulantı olmadı sadece koku tat gitti herşey saman gibi tadı umarım böle geçer gider
Bademd Sevci 6. Gunum öksürük ve bogaz agrisi coktu ama bol bol bitki cayi ictim mandalina suyu sıktim azaldi
canevlat 2e1m iki gün ateş eklem ağrısı bel ağrısı oldu şiddetli, şimdide öksürük, göğüs ve sırt ağrım var. Sen ? 3 günündeyim