Faddoli23 beni arkadaşımda olmuştu bebeğe korona pıhtı atmasın diye dru 10 günlük kan sulandırıcı iğne önermişti ona kuzum bebekler etkilenmesin besin oksijen alsın diye eğer tanıdık eczane veya druna ulaşabilirsen bence al kullan göbekten yap 10 gün bebişin de rahatlar bende kullanmıştım koronayken zaten daimi de kullanıcam pıhtı sorunum var..