Mom04 canım komşum kullandı ve geçirdi. Eğer sorun pişikse geçirir Allah ın izniyle. Arko nem oldukça yağlı bir krem belki bu yüzden iyi geliyor olabilir. Sana kesin bir şey diyemem ama benim bebeğim pişik olsa ben arko nem sürerdim öyle diyim. Kendi bebeğime yapmayacağım bir şeyi sana önermem. Denersen fayda eder inşallah. Rabbim şifasını versin inşallah.