belisila canım arzum al derim net evet pahalı ama netten araştırırsan en pahalı modelini bile makul fiyata bulabilirsin. Ben de hep alıyordum saatlerce uğraştırıyordu. Araştırdım ve Bi tane aldım tam aldım arzum. İki dk da ısısıı fönü çok pratik kuafördekilerden daha beğeniyorum hatta