Mom62266 annesinin_beybisi o kadar detaylı bilmiyorum benim gittiğim yerde öyle değildi hoş yıl oldu benim gittiğim o yüzden yanlış yönlendirmeyim sen bildiğin gibi özele git ☺️
Omerhatice annesinin_beybisi ben hastanede olan bir psikoloğa gidiyorum 200 tl Benimde bu dönemlerde çok ihtiyacım vardı gercktn anksiyetem var benimde ve çok faydasını gördüm en son dün gittim numarasını falanda verdi doktor gun içindede bir skntim olunca direk arayıp dertlesiyorum olay bitiyor.. Her doktor oyle yapıyormu bilmiyorum ama ilaç değilde karşındaki doktor önemli 🙏
annesinin_beybisi Omerhatice aynen öyle ilaç verirse zaten almam benim ilaca ihtiyacım yok benim akıl almaya ,anlatmaya , çözüme , yönlendirilmeye ihtiyacım var bir arastiricam bakalim
Belacivciv annesinin_beybisi İyi bir doktora denk gelmen lazım ben ve çevremde denk gelen görmedim devlette 😅 İstanbuldaysan hele bakırköye sakın gitme çok kötü bence, cerrahpaşayı öneririm güzel. Özel için de araştırmanız lazım baya bi
annesinin_beybisi Belacivciv istanbulda degilim devletten vazgeçtim özele gidicem ama uçuk ücretler veremem 😃