ZeykemKaya Gulkar hayır ben bısey hıssetmıyorum canım NST de cıktı baya da duzenlı sankı 38-39 hafalıgımda dogurcak gibi varmıs yanı engellıyoruz bakalım sımdılık 2 hafta falan
Rana71 ZeykemKaya canım dün bende nst girdim benimde sancılarım çıktı sancıların başlamış dedi doktor ama eve gönderdi
ZeykemKaya Rana71 benıde eve gonderdı gunde bıtane progestan alıyorum vajınadan bıde magnezyum ıcıyorum 2 kere bakalım ne olucak haftaya tekrar kontrol
Didemalkanendik Kızlar ya bende 34+6 dayım geceden beri adet sancısının 3-4 tık üstünde bi ağrım var belim kasıklarım ve sağ bacağım çok ağrıyor ayağa kalkamıyorum yatamıyrum çok değişiğim bebeğimde ters dönmedi daha dr a bi gitsem ki
Betllll GkeGven 2.girişim normalde girmen gerekiyo doktoruna sordunmu kimi doktor 30. Haftadan sonra sokuyolar nst’ye
GkeGven Betllll gecen kontrole gıtıgımde 34haftadaydım sokmadı canım bu gıdısımde sokar buyuk ıhtımal o zaman
Oglununannesi gzemtum numarası yok malesef anca kontrolde sorabilirm eczacıya dedim öyle alayım doktorunuza sorun dedi o da🙄
GkeGven Betllll sorcam canım bugun saglık ocagındakı hemsırem artık normal oldugunu soyledı boyle kasılmaların. 10dakada 3kerefalan olursa eger kasılmalar makata gıren agrılar kasıklara falan o zaman dogum baslamıs olabılır bılır dedı canım
Betllll GkeGven aynen bide karnın içinden giren samcılar yalancı sancıymış belden sırttan ve kasıktan vuran sancılar gerçek sancıymış https://youtu.be/Ryzzu3GB68Y bak burda açılmayı kolaylaştıran hareketler var bi göz at evde durdukça yaparsn
Betllll GkeGven aynen cnm bnm doktorum o konuda çok iyi bi sıkıntın sorun olmadığı sürece kesinlikle sezeryana almam diyo sen