GkeGven benim kaç haftadır var canm nst de bi kere 60-80 arasıydı sancı ama o saate kadsr bebeğimde hareket etmedi zaten hemşire hanım uyuyor dedi uyandığı an başladı yine ve sancı çıktı sonra nst yi kapttılar öncesnde yok diye 🙄kasılmalarım sık oluyor bazen alta da baskı yapıyor haftaya kontrolüm var sorucam canım numarasını vermedi doktor😒