Aysun1274 Bianneadayiii bana da aynı fiyat demişti ben son anda karar değiştirdim Özlem hanımdan ama çok iyi bşr doktor
Bsrkst Ebeyim şehir dışından geldim ve doğumum yakın. İstediğim tarihte randevusu yoktu. Adını çok duydum. Teşekkür ederim ☺️
FeriDee Bekleyim burda 2.çocuğum benim ilkini hümada yapmıştım 3,5 sene önce ama memnun kalmamıştım. Kızılay hakkında bilgisi olan var mı sendikamız sadece oraya geçerli de
ikimelekannesii22 Aysun1274 bebeğin olması için tedavi olacagım hangi doktoru onerirsiniz kızlar ? ilgili işinde uzman
Bianneadayiii bircicekannesii sanırım en son 200 TL’ye çıkmıştı sendika üyeliğiniz varda 150 ye düşüyor
Aysun1274 Bianneadayiii 4 bin TL doğum parası çok geldi gerçekten de öyle pandemi diye uçtu 1 güne o kadar vermek istemedim hüma 2 bin istiyor yarı parası diye 😂
Bianneadayiii Aysun1274 doğru orası öyle de ben de başladım devam edeyim dedim çokta paylaşım yapıyor doktor gidenlere de sordum memnunlar o yüzden şimdi başka düşünemedim ben
ylzsa Aysun1274 dincer bey cok iyi bir doktor bence ben de ona gidiyorum basından beri bakalım dogum nasıl olacak beklemedeyiz :)