Bir şey soracağım kızlar bu ilacı kullandıktan sonra hiçbir kanamam yoktu lekelenmem yoktu doktor gene verdi ama ilacı kullandıktan sonra kan geldi falan diyenler oluyor doğru mu sizce arada kaldım bana da verdi bugün doktor kasıklarımda ağrı var diye verdi