Lansinoh biberon aldım ve önce nuk marka emzik sonra avent kullandık. Lansinoh biberonu severek içiyor ve red yaşamadık. Nuk emzikten de memnundu damaklı olandan ama ben gidip avent iyi diyorlar deneyim diyerek onu alıp verdim ne oldu meme reddi 🤷 avent emziği öyle sevdi ki memeye yaklaşmıyor aç-tok sürekli onu emmek istiyordu zorla unutturdum şuan nuk ile devam ediyor ama memeye döndürene kadar canım çıktı 🙄