tlnnlt Phılıps avent lansınoh Dr browns bu 3 markayı duyuyorum yenidoğan için hangisini almalıyım ve neye dikkat etmeliyim ilk hamileliğim olduğu için bilgim yok
Sarew tlnnlt Bence acele etmeyin buna bebeğiniz karar veriyor ben 4 emzik denedim en son chiccoyu tuttu ve biberonu halâ da tutmuyor.
mutlugebeee tlnnlt ben kolik değilse dr browns almayı gereksiz buluyorum çünkü çok maliyetli gerçekten, avent’in bir kaç kişiden meme reddi yaptığını duydum bilmiyorum bebekten bebeğe de değişir ama lansinoh aldım o yüzden inşallah memnun kalırız🙏🏼
tlnnlt Sarew deneme yanılma yöntemiyle mi karar vereyim diyorsunuz doğumdan önce hazır olaun istemiştim
Sarew tlnnlt ben doğumdan önce nuk almıştım tutmadı sonra wee denedim oda olmadı bide bibs denedim en son chiccoyu tuttu ve 2 ay sürdü emziği tutması alışana kadar bende bebeğimde çok zorlandık
Merveclsz tlnnlt kullanmadım ki 34 haftalığız 🙈 küçük boyunu aldım hatta daha yeni bu hafta bebek doğduktan sonra kullanacağım red vs yapmazsa büyük boyunu da öyle alırım diye düşündüm kullananların hiçbiri red yapmadığını söylüyordu. Birde burada bir arkadaş aventin artık kalkacağını vs söylemişti
Calisananne25 tlnnlt biberonları yakın çevremden gördüklerime dayanarak philips avent aldım, emzik henüz almadım ama onu da avent alıcam
Ayse32 tlnnlt bebekten bebeğe değişiyor canım malesef ben avent ve dr browns aldım şimdilik, emzik de bibs aldım sonra bebişe göre değiştiririz 😊
Kumsal0920 tlnnlt ben biberon ve emzik de Philips avent aldım ama yine de chicco emzik aldım yedek aventi tutmazsa diye😂 deneyip bakıcaz artık
Derya tlnnlt biberonu siz seçebilirsiniz ama emzik tamamen bebişin seçimi bende doğmadan önce marka marka aldım şuan sadece bibsin emziğini tutuyor aralarında en yumuşağı o diye 🤷♀️ O yüzden acele etmeyin derim🌸
tlnnlt Derya teşekkür ederim aynı zamanda cinsiyet tahminini ilk doğru yapan kişi sizdiniz herkes erkek derken siz kız dediniz ❤️
Szeys tlnnlt Biberon philips avent kullandım daha önce. Şimdi bu bebeğime de aynısından aldım memnunum çünkü hala kullanıyorum