Minikpandam1 Benimki de öyleydi canım hala emzik almıyor bir kaç kere almıştı şimdi almıyor başka emzik denemeyi düşünüyorum ama erteliyorum meme reddine sebep olur mu diye tereddüt ediyorum ☺️ o uç 2 beden s bedenini al o bile büyük yani biraz pahalı diğerlerine göre ama şansını dene biraz zor oluyor düşüyor kayıyor vs ama bebek onla emerse elin alışır sonra onu da bırakır memeyi alır sen ara sıra memeyi de teklif et tabi ben öyle yapmıştım baktım memeyi alıyor ucu bıraktım inşallah tez zamanda emer emmezse de sıkma canını sütünü mutkala sağ doldurma memeleri ilk zamanlar meme nasıl süt üreteceğini bilmiyor taş kesiyor süt çıkmadı mı dikkat et canım birde onla uğraşma