Mustafakemalinannesi kizceannesi benim ki geçti pazartesi doğumum var bide bunun acısı olur diye çok korkmuştum ama geçti çok şükür.
kizceannesi Bebegimveben0811- canım ben gittim Bebişim iyi çok şükür de beni mahvettiler 😂😂 gittiğin yere söyle ama çok hassas de dikkat edin de yoksa benim gibi sünnet olmuş çocuklar gibi gezersin
kizceannesi Bebegimveben0811- çok teşekkür ederim herşeyi deniyorum bazı arkadaşlar yorum yapmış onlarda da olmuş çabuk iyileşir diyorlar inşallah hemen geçer 🙏🏻
Gamzeeylul24 Benımde 36 haftalıkken basıma geldi 3 gün agrıdı bol bol kremleyin hep krem ıslaklığı kalsın ve kuaförü degıstırın ben degıstım bu kez gıttıgım hıc acıtmadı yara yapmadı