kizceannesi Kızlar Bugun agdaya gittim 38 haftalık hamileyim ama yapan kişi dudak kısımlarını hep yakmış orası kırmızı sanki cildim soyulmuş çok pişman oldum ama iş işten geçti ne yapmam lazım çok acıyor 😣
kizceannesi Mustafakemalinannesi ya nasıl yapmışsa kanıyor ha bire nasıl pişman oldum aslında kadınında suçu yok çok hassas bu dönemde kendide üst üste sürüp çekince mahvetti sizinki nasıl oldu geçti mi
Asudeprenses kizceannesi keşke o bölgeni yaptirmasaydin cnm,doğumu tetikliyebilir,yani erken doğum, ovadril krem iyi gelir
kizceannesi Asudeprenses canım 38. Haftadayım ztN siniri mi bozan şey üst üste süresi çekti etimi kaldırmış hala kanıyor
MercimekveAnnesi16 kizceannesi sarı kantaron yağı sürün ama çok içe doğru değil yanığı tedavi etme özelliği var
Mustafakemalinannesi kizceannesi benim ki geçti pazartesi doğumum var bide bunun acısı olur diye çok korkmuştum ama geçti çok şükür.
MercimekveAnnesi16 kizceannesi of çok sıkıntılı bi durum o zaman eczaneden sudocrem alın kalın bi katman sürün ama öncesinde buz gezdirin ve çekmeyin biraz sancılı bi süreç
DerinMavii kizceannesi benim hep öyle başıma geliyor canim sıcak sürüyor bide bezle iyice tahriş oluyor ben hametan suruyodum az ama hamilelikte yapmadım kendi kendine geçmesini bekledim 3 günde geçiyor soğuk suyla kompres yaptim
kizceannesi DerinMavii ya sanki etim kalkmış gibi olmuş ve afedersin idrarımı yaptıkça iyice tahriş olup kanıyor seninde mi öyle oldu pişman oldum gittiğime ya acısından duramıyorum
DerinMavii kizceannesi benim her ay öyle oluyor canim ya konuş fazla sıcak sürmesin surmese bile illaki oluyor hassas orası o yüzden mecburi 3 4 güne geçiyor ama