selma89 evet bugün açık eczane bulursam onu alıcam
Selin12- ya hamileyiz diye yapmıyorlar ki bildiğim kadarıyla
Zehradoksal peridontoliji bölümüne gitmemiz gerekiyormuş ama kayıt yok