Benim bebeğimede ense kalınlığı sınırın üstünde genetik test yapıcaz dedi doktor ,diğer bütün organları sağlıklı .burun kemiği ,kalbi falan normal yani ..ben kabul etmedim .ne gelirse allahtan! ilk bir hafta kendime gelemedim öğrendiğimde ,sonra dedim kendi kendime sonuç kesin olsa aldırabilcekmisin hayır ve kabullendim şimdi 22 haftalığım yavrumu bekliyorum 😍rabbim ne eylerse güzel eyler bol bol dua edelim kardeşim rabbim taşıyamayacağımız yük yüklemez omuzlarımıza elhamdülillah 🙏🏻