AnnesiyimM53 kuzum seni hatırlıyorum gelişim geriliği vardı bebeğinde. Içini ferah tut çok olumsuz düşünüp stres yapıyorsunuz. Allah büyük eğer bebişin sizinle olacaksa olur zaten. Gerisini allah’a emanet et. Benim 2li testim riskli geldi. Hemde 61 kiside 1 gibi. Sonrasında gebelik zehirlenme riskim cıktı bebeği besleyen damarlar da çentik varmış. Ben hep dua ettim. Hiç düşünmedim bunları veren de alan da Allah ne kadar düşünüp kafani yorarsan bebeğin o kadar etkilenir. Sen her gittiğinde acaba ne çıkacak diye gidiyorsun hastaneye olmaz öyle yapma hem sana hem bebeğine yazık. Bak ben 25 ekime doğuruyorum kismetse gün aldık. Gebelik zehirlenmesi de geçirmedim çok şükür. Inan kötüyü düşünüp kötüyü çağırma. Uzun oldu biraz hakkını helal et. Rabbim hepimize sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah, kimseyi evladıyla sınamasın. Herkese sağlıklı, güzel doğumlar diliyorum 🤲🤲🤲