Sld-kocbay bende ssvd adayıyım doktorum herşey yolunda giderse olabilir dedi bebeğin kanala inmesi açılman olması doğumun kendiliğinden başlaması lazım yani olmaz aradan 3,4 yıl geçmesi lazım diyenler hikaye okuyor inanmayın . 2 sene olacak bizim de arası ama herşey bebeğe bağlı