Bnde cok kararsızım kizim 4 yaşına girecek 2017li bnde 37 haftalık hamileym ama doktor rahimde yırtılma ve ve bebegi kaybetme olasılığı olabiliyormuş suan hersey normal gözüküyor ama.genede korkmuyor değilim ıkındigimiz zman tetikleyebilir dikişler içerken bkalim tabi kiloda var biraz tam ne yapacagiz belli degil🤷♀️🤷♀️🤔