Alyaam Deletedmom434 Benimde soranlara hep kasım sonu diyorum bide nasıl inandırdıysam kendimi 😂instagram falanda kullanmıyorum ki takipleşirdik 😏
istanbulluanne History Benim kendi doktorum her gittigimde uygunsa pozisyonu renkli resmini veriyor 😊
Deletedmom434 Alyaam keşke kullansaydın muhabbet ederdik bol bol haftalarımızda aynı ya muhabbet edicek bir sürü konu bulurduk 😂
Caglasmsk Deletedmom82 29 aralik insallah. Oynamalari felan basladi iyiyiz. Mide bulantilarim devam ediyor sadece. Herseyi iyi simdilik şükür. Cinsiyetimizde kız 😍
Deletedmom434 Alyaam bebişin hareketlerini ilk 16. Haftamda hissettim hissedince yapılıyormuş ya 17. Haftada ilk dozum yapıldı ikinci dozda bu pazartesi
Alyaam Deletedmom434 Bende 16 da hissettim ama sağlık ocağı 20 haftadan önce yapamıyoruz dedi kalp atışınıda duymadı 18. Haftamda oyüzden 20 ti bekledik ikinci doz içinde ta eylül ayına gün vermiş 🙄
Deletedmom434 Alyaam benimkiler dinledi duydu falan öyle yaptı bende çok erken diye düşündüm ama bakalım 🤷🏼♀️
Alyaam Deletedmom434 Duyuluyordu aslında ama ne bileyim uğraşmak istemedi herhalde bende çok ısrar etmedim benim herşeyim azıcık gecikmeli oluyor cinsiyetide 19. haftamda netleşti kızım hep yüzüstü yatıyordu 😁
Nkoca Bende 19+3haftalik hamileyim yarin detayli ultrasonum var cok heycanliyim ikinci gebeligim ve 18+0dan itibaren tekmelerini hissediyorum her tekmesinde allaha sükrediyorum allah isteyen herkese nasip etsin🙏
Kaderadem Biz de 19+1 olduk doğum 21 aralık görünüyor detaylıya 22 haftada gireceğim bakalım neler beklyor bizi 😊😊
Kaplumbaga Nefesimm benimde bebeğin doğumu adetime göre 3 aralık ama benim bebeğim 20+5 bugün nasıl oluyo ki😀
Kairem Yonca88 Zonguldak'ta yaşıyorum ben de kara kış vakti sizin için de hayırlısı olsun Allah kucağınıza almak nasip etsin 👼🏻
Alyaam Deletedmom434 Son gittiğinizde artık açtı gösterdi doktorumda edepsiz kızın nasıl gösteriyor bak falan dedi güldü baya su içerken yakaladık ağzı hiç boş durmuyor hep açık 😁
Guldenn Deletedmom82 ben 27 aralık gibi gözüküyor çok şükür iyi gidiyor bugün cinseyetim netleşti bir erkek bir kız diyordular 😁 erkek dedi bugün özeldeki doktorum