ikimelekannesii22 Mom87897 doğru yeni evliyiz ama cevremizdekiler bunlar daha yeni evli demiyorki sorup duruyorlar helede kaynanam🤦🏼♀️ Eşim tek erkek oldugu için cocuk istiyorlar. Ablanın neden olmuyor üzüldüm tüp bebek denedimi 😒
Mom87897 ikimelekannesii22 bana da çok baskı yapmışlardı. Daha küçücüktüm 17 yaşımda benden anne olmamı beklediler.. Ablamın eşinden dolayı olmuyor. Ufak bi ameliyat geçirmesi lazım. Ama gururundan dolayı olmuyor. Ablamda psikoloji falan hiçbir şey kalmadı🥺
ikimelekannesii22 Mom87897 yazık ya rabbim yardımcısı olsun 😔 belli bir yastan sonra zor olur ameliyat olsada bebek
caganin_annesi Mom87897 hayır da neyin gururu yani sağlık bu ya. Allah akıl fikir versin. Ablana da sabır versin. Kızın ömrü geçiyor birinin gururu yüzünden.
ikimelekannesii22 Mom87897 ayy daha yasıda gencmiş olmuyorsa yolları ayırsınlar ablanında cocuk sahibi olmaya hakkı var
Mom87897 alparslanannesii1661 valla hem gevşiyorsun. Hem kasları açıyorsun. Hem meditasyon gibi 😍 memorial hastanesinin yoga uzmanı Neslihan hanımla yapıyoruz online yani. 1 saat sürüyor. Kuş gibi oluyorsun😂😍
alparslanannesii1661 Mom87897 aaa sen özele gidiyorsun anladim canim cook sevindim senin adina iyi gelmesine
alparslanannesii1661 ikimelekannesii22 şimdi bitirdim canim camasirlar var yavas yavas yapabilirsem yapicam artik
Mom87897 alparslanannesii1661 akraba olduğu için. Bi de çok seviyordu. En son şiddet başlayınca bıraktı. Boşanıcaklar