ikimelekannesii22 illk önce çok iyi bir doktor bul ben 7-8 doktor gezdim. İçime sineni bulunca onunla devam ettim şu an hala o doktora gidiyorum. Öncelikle mesajlarına falan da cevap veren bir doktor olsun. Ben iki kere çatlatma iğnesi oldum ama yine de olmadı. O kist için bir çözüm falan var mı ilgilen peşine düş, daha önce hamile kalmışsin, başından geçen her şeyi anlat adet düzenine kadar. Artık ilaç tedavisi mi uyguluyor, kisti alıyor mu bilemem ama ilgilensin. Birde bebiş kan değerlerine baktir sağlık ocaginda. B12 demir eksikliği tiroid var mı? Bunları düzenle zaten vücut eksikleri tamamladifin zaman hamile kalıyor.