caganin_annesi alparslanannesii1661 ay ben hiç kıskanmam milletin çocuğunu banane ya Allah herkese sağlıklı evlat versin. Sanki o da yapınca kesin erkek olacak hadi oldu diyelim ilk erkek torun olmayacak artık daha ne cabaliyon jagdksgf
alparslanannesii1661 caganin_annesi kiz gercekten hep saglikli olsun dedim ister olsun ister olmasjn bunlarin kafa cok farkli calsiiyo ya😂
caganin_annesi Mom87897 kız o değil bak ben ilk boş olan gebeliğimde söyledim hamile olduğumu gorumcemin üç oğlu var ertesi ay o da hamileyim dedi, hiç aklıma gelmemişti beni mi kıskandı da yaptı kiiiizzz.. o değil dördüncü de oğlan oldu ajdgakdhkshd
caganin_annesi alparslanannesii1661 fesatlar ay niye boyleler asla anlamıyorum Allah herkesin kucağını doldursun.
Mom87897 ikimelekannesii22 bide benim 2 bebeğim düşmüştü. Hastanede serum yiyordum ikisine de dedi bu bebek değildir kandır. Dış gebeliktir. Doktoruma sormuştum. Kesinlikle bebek dedi. 4 yaşında oğlum var. Onu da ilk öğrendiğinde kandır dedi. Şuan 17+4üm. Bunu da ilk duyduğunda kan olmasın dış gebeliktir belki dedi. O kadar sinirimi bozuyor ki kıskanç fesat. Ben bebeği olucağını öğrendim sabah. Yemin ediyorum aklıma hiç gelmedi dış gebelik midir diye. Hayırlı olsun falan yazdım. Şimdi aklıma geldi. Keşke dış gebeliktir falan deseydim. O benim moralimi hep bozmuştu. Psikolojimi bozmuştu. Neymiş görsün
caganin_annesi ikimelekannesii22 Of gittim de geç döllenme diyor ya 12+3 olması gereken bebek 11+3 olduğu icin erken cinsiyet için 20 güne belli olur dedi..
ikimelekannesii22 Mom87897 ayy senin yerinde olsam hayırlı olsun bile demezdim böyle pis fesat insana. Benim basımdada var böyle görümceler 🐍
Mom87897 ikimelekannesii22 kan testi vermiş 3 haftalıkmış. Aa daha küçükmüş. Et parçası mı bebek mi belli değil. Düzenli bi doktora git dedim ☺️
Mom87897 ikimelekannesii22 bu arada şey sorucam. Hesabı kapatabiliyor muyuz? Ben bunu kapatıp başka açmak istiyorum da. Komple silinsin hesap