Ozlemarslnn Merhaba güzel anneler kasım 17 son gün bebeğim doğum pozisyonunda ve çatıma oturmaya çalıştıgı için kalça eklemlerim ağrıyor :) içim kıpır kıpır bi Yandanda başıma ne gelcek merak ediyorum 😀 ilk doğumum olucak :) sizde durumlar ne
Lolilo Ozlemarslnn benim de 20 kasım son ve ilk doğumum olucak ^^ korku heyecan panik karmakarışık bi haldeyim 🤗 benim bebişim de kıpır kıpır ama yan duruyo. Zsman azaldıkça duygular çoğalıyo 🎀
Hilal-95 Ozlemarslnn benmde kasım 20 gibi ama bakalım hayırlısyla inşallah güzel olur hersey benmde ilk doğumum ve inanılmaz heyecan basıyor normlde asla duygusal değilimdir ama düşününce ağlayasım gelıyor yaşıcaklarımı hayal ediyorm felan böle bazen eşimi ailemi bebeğimi düşünüyorum içim kaynıyor kelebekler ucuyor resmen🙏🏻
birkizbirerkekannesi Ozlemarslnn 2. gebeliğim buda zorunlu sezeryan olacak ama bendede heyecan korku hepsi var😊 duygular değişmiyor galiba 🤭
Ufuk Biz daha 33 haftaliyiz ama bende korku ve heycan var benimde ilk hamileyim benim kızımda kıpır kıpır ve çok batmalar ağrılarım var benimde 3 Aralık’ta doğum olcak
Suhedaaaa1234 Bende 35 haftalığım inşallah 4 kasım dıgum planlı sezeryan olacağım 2. Bebişim çok heyacanlıyım sağlıklı vaktinde zamanında bebeğime kavuşmak istiyorum 🥰
Ozlemarslnn Fhatice bu hafta kontrolümde öğrendim canım :) zaten anlaşılıyor bacakları yıkarsa olduğu için kaburgama batıyor ve nefesimi daraltıyor kafa aşşada olduğu zamanda içinden aşşa basıyor iğneler batıyormuş gibi oluyor vajinaya :) değişik bir duygu bazen içim gıdıklanıyor tuhaf oluyorum
Smyrna Ozlemarslnn valla benimde 34+1 2. Gebeliğim başıma gelecekleri biliyorum o yüzden biraz korkuyorum açıkçası ama rabbim inşallah herkese kolay doğum nasip etsin diliyorum 🤲🙈