Selenimo Nazlii__ Benimmm en sevdiğim şeydi ama gel gör ki tiksindim hamilelikte :( Keşke Canım istese yesemmm :)
Nazlii__ Dilekcnkn kendimiz yaptık zaten :D İzmirde biber ve domates koymuyorlar maalesef bizde biberli domatesli sevdiğimiz için kendimiz yapıyoruz hijyen sıkıntısı yok o yüzden :D
Nazlii__ Selenimo bende kokusunu aldıkça kendimden geçiyorum rahatlıyorum sanki :D Hamilelikte insan en sevdiği şeylerden de iğrenebiliyor ne yazık ki umarım sonrasında yiyebilirsiniz :)
Tazeanne0134 Nazlii__ valla kokoreçte yedim şırdan mumbar da çok şükür bişe olmadı ama tabiki de abartmamak lazım
Nazlii__ Tazeanne0134 kesinlikle buna katılıyorum fazlasına kaçmadıkça birşey olmaz diye düşünüyorum yine de sormak istedim insan ister istemez korkuyor :)
MommyTeacherandHappy Nazlii__ Ben 😀ankaraya gezmeye sıksık giderim her gittiğimde aoç kokoreç favorim😅
Nazlii__ MommyTeacherandHappy orada nasıl yapıyorlar kokoreçi ? :D izmirde domates ve bibersiz yapıyorlar bende tam tersi domates biberli seviyorum kendimiz yapıyoruz o yüzden :/
Nazlii__ Gonul_enes ciğer konusunda çok korkuttular özenmedikce yemem ama kokoreç canım çok çekmişti yedim abartmadıkca sıkıntı olmaz eminim ki :)
Lenamiran Nazlii__ kuzum ben asla yemezdim ve aşerdim tadını bile bilmediğim birşeyi şükür elhamdülillah hiç bir şey olmadı doktoruma sordum 1 defadan ve güzel pişmişten birşey olmaz dedi
Selenimo Nazlii__ Gerçekten öyle en sevdiğim şeylerden iğrendim 😪 Ay inşAllahhh şöyle bi geçse de herşeyi yesem diye öyle dua ediyorum kii🤲🏻