Snnx Merhabalar 5 haftalık hamileyim böyle karın ortasında böyle gıdıklanma ama acılı sanki bişey oynuyor yaşayan var mı bi tuhaf oluyo içim böyle korkuyorum arada 😔
cekik_anne Snnx bende 5+2 hamileyim bendede adet sancısı gibi agrılar oluyor ama daha keseyi görmedik inşallah p.tesi günü görcez 🙏🏼
Sld-kocbay Snnx bende 4 haftalık hamileyim ikinci bebegim bu. İlk dega bende bu gün hissettim bu yasadıgınızı birde sırtınjzda ve karnızda hiç geçmeyen bir agrı var ?
Cgdmustn Snnx aynı durumdayım 5+5 günlüğüz kese gördük bebeği de inşallah haftaya göreceğim bebimde karnımda garip garip hareketler sancılar acilar giriyor ve belim çok ağrıyor zor çalıştım işte :()
Zeynepp-krd Bende 5 haftalık hamileyim , banada oluyor ve ara ara adet sancıya benzer sancı oluyor . Kese göründümü sizde ? ☺️
Snnx Zeynepp-krd evet göründü çok şükür 1 hafta önce Pazartesi kalp atışı için gideceğim 🤲 insan bi tuhaf oluyo ya dimi sizde de öyle oluyor mu
Momofelisa Zeynepp-krd sizinle aynı zamanda gidiyoruz benim de geçen pazartesi kese göründü, bu pazartesi kalp atışını görmeye gideceğiz inşallah. Benim ara ara ciddi manada adet sancısı gibi bel ve kasıklarımda ağrılarım oluyor. Resmen nefesimi kesiyor. Ama bir çok kişi bu dönemlerde benzer şeyleri yaşıyorlarmış.
Zeynepp-krd Ben yarın gideceğim kese oluştumu diye , çok heycanlıyım . Evet arada korkuyorum bu ağrılar kasılmalar normalmi diye ama gayet normalmiş . Allah herkesin kucağına sağlıklı bir evlat versin inşallah ☺️
Snnx cekik_anne ben keseyi gördüm çok şükür hesaplamama göre 5 haftalık kalp atışı için erken galiba ama çağırdı anlamadık bizde
Tazeanne0134 Sld-kocbay demi o geçmeyen sırt ve hele bel ağrısı abooo benimde 2.hamileliğim kız 6+5 haftalık olduk biz daha büyük olsa kesin hareket ediyor diycem o kadar
Snnx Gulsah_13 bende polikistik över vardı rahim filmden sonra hamile kaldım çok şükür acaba benimde o yüzden mi oluyo hiç bilmiyorum 🤷♀️
Busenaz15 Zeynepp-krd ben kaç haftalık onu bile bilmyrm sanırım 3 kan verdim kanda beta 402 çıktı sizin kaç çıkmıştı ☺️
Almla Snnx merhaba canm bende Ağustos ayında rahim filmi çekilmiştim persembe günü test yaptm pozitif çıktı 🤲aynı zaman da bende de polikistik ower var canm hayrlı olsn kan değerin nasılcıktı
Ozee Aniden giren bıçak saplanma gibi ağrılar kasık ağrıları vs çok aşırı olmadığı sürece normal. Şuan ben de 21+lardayım balon varmis gibi ağırlık yapıyor karnıma. Bazen bir anda ağrı giriyor vs. Bebek yer açıyor kendine diyorlar 🤗
Zeynepp-krd Tazeanne0134 adet sancılarını sürekli çekiyorum gibi göğüs hassasiyetini demiyorum bileeeeee😬
Sld-kocbay Sevgi02020 bel agrısı ve karın kasık agrısı oluyor kuzum aslında cok normal olan bir durum
Tazeanne0134 Zeynepp-krd valla canım bide ben emziriyorum o göğüsümün uçları bi ağrıyor anlatamam sana