H_myra1 Busehabib 37.hafta artık dogumun beklendiği haftalar görümcem 37.haftada 2800 ile dogum yaptı gayet normaldi 1 gün sonra evine döndü sıkıntı olacak zamanlar degil
Busehabib H_myra1 Brnde öyle biliyorum ama ciğerleri için dedi doktor bugün kontörlum vardı zaten Çarşamba doğuma alacakmış suyu azalmış bayag
Sbdbdbsh Busehabib haftanız güzel bence bebek artık baya gelişmiş durumda canım korkma Rabbim yardımcın olsun ❤️
Busehabib Sbdbdbsh Amin inşallah Çarşamba doğuma alacakmış suyu azalmış bayag rabbim kucağıma almayı nasip etsin inşallah 🙏
ilkgozagrimhavinim Busehabib ablam 37.haftada doğum yaptı. 2900 kg doğdu. 2700e düştü. 47 cmdi yeğenim. Küveze girmedi.