Arkadaşlar 37 haftaligim bebeğimin kilosu 2800 ama doktorum 1 hafta önde gidiyorsun demişti Bugun hastaneye gittim suyumda azalma varmış ciğer gelistirici iğne vuruldum herhan sancım olup doğum olabilirmiş bu şekilde başına gelen var mı bebeği kuveze girdi mi rica etsem bilgi verir misiniz