cennetkokulum_ Helal olsun canım ama bu kadar takılma böyle şeylere hamileliğin ziyan olur gider , bitki çaylarını biliyorum ama burada yok kiraz yedim bebeğim düşer mi hamburger yedim bebeğime zarar gelir mi diye o kadar saçma postlar var ki 😂😂 doğumdan sonra dikkat etmek lazım çünkü yediğimiz her sakıncalı yemek bebeğimize berbat bir gaz olarak geri döncek ee haliyle biz uğraşıcaz o sancı çekicek ama hamilelik döneminde önce aklına şunu getir biz hasta değiliz hamileyiz 😊 canın ne çekerse kararınca yiyebilirsin , içebilirsin 😊