emiras59 Uzun bi aradan sonra merhaba kızlar 💐 Normal doğum yaptım 20 günlük oldu bebeğim bende happykidse alışamayanlardanım… Bebeğim 2 günlükken sarılık oldu yanlış emzirmişim her ikisini değil tekten emzirmişim velhasıl mama başladılar tabi çok üzüldüm ama yeter ki çocuğum doysun dedim. Şimdi asıl sorum şu sütüm geliyor ama az göğüslerim 20 gündür hiç sert olmadı… su içiyorum sıvı alımına dikkat ediyorum humana still tea aldım onu içiyorum bestlak damla sipariş verdim başka ne yapabilirim hiç mama vermek istemiyorum :( böyle olanlar tecrübelerini paylaşabilir mi? Sütünüz ne zaman tam oturdu neler yaptınız? Cevaplarınızı bekliyorum 💐Sağdığımda 30 cc bile gelmiyor süt saklama poşetine koyunca da 50 ile başlıyor sayılar onun üstünde oluyor anlamadım ☹️
Pinarrsu emiras59 Bol sıvı alımı iyi derler, hosaf filan, ayvada süt yapiyor, receli kendisi vs.. Birde sık emzir bebisi, ne kadar cok.emerse okadar çoğalıyor süt.. birde humana nin rezene cayi var eczanelerde oda artiriyor sütü
Mom54544 emiras59 bizde dün gece doğduk daha bugün sarılık çıktı 2 gündür çıkamadık normal doğum yapmama rağmen 😥 Nasil sagabiliyosun ben gündüzden beri Cesaret edemiyorum sagmaya korkuyorum kendimden utanıyorum resmen 😭😭
emiras59 Mom54544 günde 6-8 kere sağmak lazımmış ama bende 1 kere sağıyorum ancak yoksa yara oluyor çocuk emdiğinde süt olsun diye bıraktım sağmayı 🙇🏻♀️
Mom54544 emiras59 Biseyi beceremedim neler atlattım ama bunda resmen kaldım bı Gr süt gelmedi hemşire sagmaya çalıştı kanallar kapalı heralde daha falan dedi
emiras59 Mom54544 herkes emzirecek diye bir şey yok canım moral en önemlisi 1 damla gözyaşı 5 damla süt götürüyormuş benimde çoğu psikolojik… Moralini yüksek tutman lazım bende her şeyi deniyorum olmazsa nasip napayım…
Mom54544 emiras59 Diyorum herkesin yanında artık söylediklerinde bı şükretseniz eli ayağı düzgün oldu çok bekledik buna şükür diyen yok bı sukretsek herkes emzircek diye bişey mi var illaki falan diye cemkiriyorum söylüyorum kusura bakmasin kimse diyorum