Btlynr13 sancı iyi bişey değil erken haftalarda yani doğumdan önce şiddetli sancı çıkması kötü bişey erken doğum olabilir bunu serumla ilaçla durdurmaya çalışıyorlar durdurabildikleri yere kadar 20 dk nst de 10 sancı çıkması doğum belirtisiydi bildiğim kadarıyla