bebegimizibekliyoruz1 Btlynr13 genelde 32 den sonra giriliyor ama ben 26 da girdim bebeğim çok toplanıyordu karnım sertleşiyordu o yüzden girdim belki sancım vardır hissetmiyorumdur diye girmiştim
Ayssunn Gizmom Ahaha bilmiyorum ki nst gideceğini söyleyip öyle para alıyorlar muayene ücretini aldıkları yerden 😂😂
Gizemmnurt Btlynr13 Özelde yok diye biliyorum ama bazı özeller de olur belki ben 4 gun once girdim nst ye ücret ödemedim